Danska Mästerskapen
Moderator: Moderator
Danska Mästerskapen
Hej, Är det någon som har mer detaljer om det exaktra tidsprogrammet för Danska Mästerskapet?
-
Hej Martin
Det eksakte program foreligger endnu ikke, men det foregår lørdag og søndag, 30 juni og 1 juli. Det vil formentlig blive forsøgt at gennemføre 3 sejladser hver dag. Svenske deltagere er meget velkomne! :)
Når programmet foreligger vil det kunne findes på www.if-klubben.dk
Det eksakte program foreligger endnu ikke, men det foregår lørdag og søndag, 30 juni og 1 juli. Det vil formentlig blive forsøgt at gennemføre 3 sejladser hver dag. Svenske deltagere er meget velkomne! :)
Når programmet foreligger vil det kunne findes på www.if-klubben.dk
- maja
- Moderator
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 58 times
Jag är lika intresserad av att anmäla mig som du är.... ..
Och många har frågat om samma sak...
På Slettens hemsida finns inget (än... ) Jag har frågat styrelsen i den Danska IF-båtklubben flera gånger med e-post, men inte fått något svar...
Troligtvis vet de själva inget ännu.
Vi får väl planera vårt deltagande i regattan och hoppas på att Slettens båtklubb står vid sitt åtagande. Annars blir många mycket ledsna, inte minst våra danska vänner... :(
Och många har frågat om samma sak...
På Slettens hemsida finns inget (än... ) Jag har frågat styrelsen i den Danska IF-båtklubben flera gånger med e-post, men inte fått något svar...
Troligtvis vet de själva inget ännu.
Vi får väl planera vårt deltagande i regattan och hoppas på att Slettens båtklubb står vid sitt åtagande. Annars blir många mycket ledsna, inte minst våra danska vänner... :(
Marek, IF-båt SWE-829 "Ingela" från Lagunen i Malmö
Medlem i IF-båtförbundet sedan 1985
IF-båtägare sedan 1983
IF-båtägare sedan 1983
-
-
Så er indbydelsen og tilmeldingsformularen tilgængelig på www.if-klubben.dk - vi håber at vi får mange svenske deltagere at se.
- maja
- Moderator
Kan du vara hygglig och ordna med att arrangörsklubben anger bankens IBAN och BIC så att vi ifrån Sverige kan göra en billig EU-betaling (i svenska krionor eller EURO) och inte behöver betala höga transferavgifter när vi betalar anmälningsavgiften från Sverige och så att klubben slipper höga avgifter när de tar ut pengarna. Förra året krävde Lynetten mig på DKK 100:- extra för att jag hade varit ordentlig och betalt till deras konto. Detta vill jag inte råka ut för igen!! ..
Eventuellt kan vi betala vid ankomst som brukligt är vid våra andra regattor.
Eventuellt kan vi betala vid ankomst som brukligt är vid våra andra regattor.
IF-båtägare sedan 1983
IF-båtägare sedan 1983
-
- maja
- Moderator
Jag har inte provat att betala ännu med nedanstående, så jag kan naturligtvis ha fel..
Men kollar man riktigt noga och jämför IBAN med kontonumret 8208603, så märker man att det fattas en sexa i IBAN...
Men kollar man riktigt noga och jämför IBAN med kontonumret 8208603, så märker man att det fattas en sexa i IBAN...
IF-båtägare sedan 1983
IF-båtägare sedan 1983