Sökningen fann 4 träffar
- 06 dec 2013 22:25
- Kategori: Allmänt
- Tråd: är If:en för tung för stora vågor?
- Svar: 19
- Visningar: 30426
Re: är If:en för tung för stora vågor?
Tack för alla svar, mycket läsvärt!
Vad händer när en våg bryter över och fyller sittbrunnen, hur snabbt töms den och hur påverkar det båten att seglas med så mycket extra tyngd?
Ursäkta om jag med detta går lite "off topic"
Vad händer när en våg bryter över och fyller sittbrunnen, hur snabbt töms den och hur påverkar det båten att seglas med så mycket extra tyngd?
Ursäkta om jag med detta går lite "off topic"
- 03 dec 2013 09:50
tack för svaren!
jag är inte beredd att slänga in handuken för If:en än, men vinden gick ur mig lite. Speciellt gällande upprustningar och renovationer som jag börjat planera.
nästa säsong blir att testa vad jag går för!
jag är inte beredd att slänga in handuken för If:en än, men vinden gick ur mig lite. Speciellt gällande upprustningar och renovationer som jag börjat planera.
nästa säsong blir att testa vad jag går för!
- 02 dec 2013 10:53
Tack för svaret! Men lite tråkigt att höra tyvärr. Sommaren jag haft och seglat med min IF inomskärs har varit helt fantastisk och jag har verkligen fallit för båten och segling. Att ha något att "växa" i var alltid planen, och drömmarnas mål har varit att kunna ge sig av någonstans långt....
- 01 dec 2013 23:39
är If:en för tung för stora vågor?
Hej! Jag köpte min första båt nu i våras, hade aldrig seglat tidigare och efter första säsongen med nya båten är jag helt förälskad! Att det var en säker och stabil båt var det säljande argumentet för mig, och det är det jag finner mest värdefullt! Efter att ofta sitta på Internet och leta efter syn...